Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeSerwisant zapomnial o polozeniu motocykla na glebie i napelnieniu komory filtra do polowy swiezym olejem przed zalozeniem filtra. KTM od zawsze zaleca to we wszystkich SX i EXC dla skrocenia suchoobiegu przy pierwszym rozruchu. Sitko warto wkladac po malej przedluzce albo innej prowadnicy, bo jak sie zukosuje, to je szlag trafi po wkreceniu korka. W swoich sprzetach mam powycinane w skid plateach male prostokatne otwory umozliwiajace odkrecenie korka kluczem oczkowym i spuszczczenie oliwy bez ich demontazu.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza